Skip to main content
Home
Thema's
Thema 1: Schoolontwikkeling en opbrengstanalyse
Opbrengstbewust werken, toetsen analyseren en doelen stellen
Cultuuronderzoek
Burgerschap: tijd voor reflexie
Begeleidings- Beoordelingstraject
Met het team werken aan gelijke kansen
Thema 2: didactisch vakmanschap en leerkrachtvaardigheden
Instructiekwaliteit verbeteren met EDI
Duurzame leerkracht
Terugkomdag Duurzame Leerkracht
Duurzame docent
Duurzame leerkracht voor schoolbesturen
Duurzame leerkracht voor schoolteams
Denken in driehoeken (PO)
Het rekenonderwijs optimaliseren
Reken- en wiskundeonderwijs
Wereldoriëntatie thema’s spelen en onderzoeken met behulp van Thinking Tools en strategieën
Thema 3: taal en lezen
Focus op begrip!
Omgaan met anderstalige kinderen in de klas
Preventie laaggeletterdheid en dyslexie
Opfriscursus Zo leer je kinderen lezen en spellen
Verteltassen
Groep 1 en 2 en rijke taal
Specialist lezen met 'Focus op begrip'
Thema 4: Sociaal Emotionele Ontwikkeling
Kanjertraining
Kanjertraining opfriscursus
Kanjercoördinator A
Kanjertraining Onderwijs Ondersteunend Personeel
Nascholing Kanjertraining licentie B
Nascholing Kanjertraining licentie C
Kanjer - praktijkdag
Gedrag en SEO
Kindgesprekken
Geweldige communicatie met ouders
De GROEI-methode
Duo-observaties
Dieper duiken
Kindertalentenfluisteraar
Kracht in de klas
Netwerk voor plusklasleerkrachten
Digitale versnellingswijzer
Thema 5: Het Jonge Kind
Opbrengstbewust spelen
Wie kijkt mee
Het Jonge Kind
Bouw!
Rijke ruimtes, spel en spelend leren en Opbrengst bewust spelen
VVE
Inspiratiereis Jonge Kind Zweden
Piramide
Startblokken
Hercertificering Startblokken abonnement
Training coachen op vaardigheden in de kinderopvang
Verdieping coach voorschoolse educatie
Observeren-registreren
Doorgaande lijn en IKC
Kwaliteitszorg & coaching
IKC doorgaande lijn
Visie op het jonge kind
Training Taaltoets 3F VVE
Thema 6: Handelingsgericht werken/Gedragswetenschapper in de school
Thema 7: Klassenassistenten en onderwijsondersteuners
Rekenen: interventies door de onderwijsassistent
Dyslexie in de klas; hands on!
Thema 8: Dienstverlening voor bestuursacademies
Thema 9: Mens- en Organisatieontwikkeling
Procesbegeleiding bij uitdagingen
Begeleiden van veranderingsprocessen
De integrale kwaliteit van het onderwijs
Leren anders organiseren
Samenwerken en veranderen
Schoolplanontwikkeling: maak een plan waarmee teams aan de slag willen
Interim Plus
Passend onderwijs
Professionalisering
Professionalisering 2023/2024
Bestuursacademie
Open inschrijvingen
Nieuws & blogs
Over ons
Why, how, what
Organisatie
Kwaliteit
Governance
Onderwijs en zorg
Privacybeleid
Team
Albert de Boer
Ilse Wassink
Inge ter Horst
Annelies van 't Hul
Alette Lanting
Saskia Versloot
Bert Oostindie
Helen Koot
Ilknur Öperli
Sabine Timmers
Piet Bakker
Mirjam Koop
Petra Span
Dienke Uneken
Trijntje Zwart
Ellen de Haan
Leonie Poortman
Eline Rottier
Winnie Bulthuis
René Litjens
Miriam Kobussen
Hester op de Haar
Mariëtte Konink
Desi Eerden
Marjolein Schleper
Hettie Lichtenberg
Mariëlle Elburg
Janna de Haan
Jaella Geerdink
Dinja Bruggeman
Elly van Wageningen
Hansje Planjer
Hilde Flokstra
Elize Terbach
Anette Reessink
Jos Schippers
Asja Staring
John Hoeberichts
Henkjan Kok
Ingrid Schepper
Ina Oosterhuis
Jeanine van Maanen
Nienke Bouwman
Frank Sessink
Wie is wie?
Vacatures
Webwinkel
Contact
Thinking for learning
Opbrengstgericht werken
ICT in de klas
Coöperatief leren
Home
Thema's
Thema 1: Schoolontwikkeling en opbrengstanalyse
Opbrengstbewust werken, toetsen analyseren en doelen stellen
Cultuuronderzoek
Burgerschap: tijd voor reflexie
Begeleidings- Beoordelingstraject
Met het team werken aan gelijke kansen
Thema 2: didactisch vakmanschap en leerkrachtvaardigheden
Instructiekwaliteit verbeteren met EDI
Duurzame leerkracht
Terugkomdag Duurzame Leerkracht
Duurzame docent
Duurzame leerkracht voor schoolbesturen
Duurzame leerkracht voor schoolteams
Denken in driehoeken (PO)
Het rekenonderwijs optimaliseren
Reken- en wiskundeonderwijs
Wereldoriëntatie thema’s spelen en onderzoeken met behulp van Thinking Tools en strategieën
Thema 3: taal en lezen
Focus op begrip!
Omgaan met anderstalige kinderen in de klas
Preventie laaggeletterdheid en dyslexie
Opfriscursus Zo leer je kinderen lezen en spellen
Verteltassen
Groep 1 en 2 en rijke taal
Specialist lezen met 'Focus op begrip'
Thema 4: Sociaal Emotionele Ontwikkeling
Kanjertraining
Kanjertraining opfriscursus
Kanjercoördinator A
Kanjertraining Onderwijs Ondersteunend Personeel
Nascholing Kanjertraining licentie B
Nascholing Kanjertraining licentie C
Kanjer - praktijkdag
Gedrag en SEO
Kindgesprekken
Geweldige communicatie met ouders
De GROEI-methode
Duo-observaties
Dieper duiken
Kindertalentenfluisteraar
Kracht in de klas
Netwerk voor plusklasleerkrachten
Digitale versnellingswijzer
Thema 5: Het Jonge Kind
Opbrengstbewust spelen
Wie kijkt mee
Het Jonge Kind
Bouw!
Rijke ruimtes, spel en spelend leren en Opbrengst bewust spelen
VVE
Inspiratiereis Jonge Kind Zweden
Piramide
Startblokken
Hercertificering Startblokken abonnement
Training coachen op vaardigheden in de kinderopvang
Verdieping coach voorschoolse educatie
Observeren-registreren
Doorgaande lijn en IKC
Kwaliteitszorg & coaching
IKC doorgaande lijn
Visie op het jonge kind
Training Taaltoets 3F VVE
Thema 6: Handelingsgericht werken/Gedragswetenschapper in de school
Thema 7: Klassenassistenten en onderwijsondersteuners
Rekenen: interventies door de onderwijsassistent
Dyslexie in de klas; hands on!
Thema 8: Dienstverlening voor bestuursacademies
Thema 9: Mens- en Organisatieontwikkeling
Procesbegeleiding bij uitdagingen
Begeleiden van veranderingsprocessen
De integrale kwaliteit van het onderwijs
Leren anders organiseren
Samenwerken en veranderen
Schoolplanontwikkeling: maak een plan waarmee teams aan de slag willen
Interim Plus
Passend onderwijs
Professionalisering
Professionalisering 2023/2024
Bestuursacademie
Open inschrijvingen
Nieuws & blogs
Over ons
Why, how, what
Organisatie
Kwaliteit
Governance
Onderwijs en zorg
Privacybeleid
Team
Albert de Boer
Ilse Wassink
Inge ter Horst
Annelies van 't Hul
Alette Lanting
Saskia Versloot
Bert Oostindie
Helen Koot
Ilknur Öperli
Sabine Timmers
Piet Bakker
Mirjam Koop
Petra Span
Dienke Uneken
Trijntje Zwart
Ellen de Haan
Leonie Poortman
Eline Rottier
Winnie Bulthuis
René Litjens
Miriam Kobussen
Hester op de Haar
Mariëtte Konink
Desi Eerden
Marjolein Schleper
Hettie Lichtenberg
Mariëlle Elburg
Janna de Haan
Jaella Geerdink
Dinja Bruggeman
Elly van Wageningen
Hansje Planjer
Hilde Flokstra
Elize Terbach
Anette Reessink
Jos Schippers
Asja Staring
John Hoeberichts
Henkjan Kok
Ingrid Schepper
Ina Oosterhuis
Jeanine van Maanen
Nienke Bouwman
Frank Sessink
Wie is wie?
Vacatures
Webwinkel
Contact
Thinking for learning
Opbrengstgericht werken
ICT in de klas
Coöperatief leren
Het Jonge Kind